Biljardbolaget.no - Kjopsinformasjon

Kjopsinformasjon



Prisgaranti

Bekymrer du deg for at det du har tenkt å kjøpe har en bedre pris et annet sted? Nå kan du slappe av og handle hos oss i ro og fred uten denne risikoen. Hvis du finner noen av de varene du kjøpte til en lavere pris hos en annen butikk, får du 100 % av mellomforskjellen tilbake.

• Garantien gjelder for nettbutikker. Det må være en norsk butikk som selger til norske kunder.
• Varen må være på lager for omgående levering.
• Varen må være identisk, dvs. samme størrelse, farge, design, årsmodell, etc.

Dersom du mot alle odds finner en bedre pris et annet sted i Norge (inkludert frakt), ber vi deg kontakte vår kundeservice på info@biljardbolaget.no. På Biljardbolaget.no hvor du kan legge ved linken, pluss evt. beskrivelse på hvordan man finner varen på produktet som du har funnet. Eller så ringer du oss på 239 60 797.

For at du skal føle deg trygg med kjøpet ditt, tilbyr vi sjenerøse garantivilkår på alle våre produkter. Les mer under Garanti, Angrerett og Reklamasjon.



betalningsalternativ Betalingsalternativ

Som kunde har du flere ulike betalingsalternativer å velge mellom. Du kan velge mellom debetkort, kortbetaling alt. bankkort/kredittkort, faktura, forskuddsfaktura, Collector faktura eller å dele opp betalingen din via Collector. Hvis du betaler via bankgiro sendes bordtennisbordet så snart betalingen er registrert. For betaling med bankkort blir bordtennisbordet sendt med en gang. For andre betalingsmåter ber vi deg kontakte kundeservice.

Betalingsansvar
Å klikke på "Send bestilling" i vår kasse innebærer at kjøpet gjennomføres og medfører dermed et betalingsansvar for ordren. Ved onlinebestilling sendes en automatisk ordrebekreftelse ut via epost med informasjon om bestillingen. Vi reserverer oss mot eventuelt utsolgte varer og kommer i så fall til å kontakte kunden om dette via epost.

Forskuddsfaktura
Du kan velge å forhåndsbetale dine produkter før levering. Vi sender ut en forskuddsfaktura via e-post som du betaler inn til vår bankkonto. Vi sender din ordre så snart pengene er registrert hos oss. Det tar vanligvis 2-3 virkedager før vi ser pengene på vår bankkonto.

Kortbetaling
Vi aksepterer VISA kort og Mastercard/Eurocard. For å garantere din sikkerhet, samarbeider vi med DIBS, som er ledende på markedet innen kortbetalinger. Når du legger inn din bestilling, reserverer vi beløpet på kontoen din og betalingen trekkes når bestillingen sendes fra oss. Ved kortbetaling reserveres beløpet direkte på kortet når du bestiller. Beløpet trekkes fra kortet innen 30 dager etter at bestillingen er gjennomført. I tilfeller der du som kunde ikke kan eller ønsker å få bestillingen levert innen 30 dager, og du ikke ønsker at pengene skal trekkes fra kontoen før varen sendes, ber vi deg om å velge et annet betalingsalternativ.

Collector faktura
I samarbeid med Collector Bank AB tilbyr vi faktura og delbetaling. Når du velger faktura som betalingsmåte, får du varene dine hjem før du betaler. Du kan så velge å betale hele beløpet med en gang eller dele opp betalingen i mindre deler. Hvis du som kunde velger Collector faktura tilkommer en fakturaavgift på 99 kr. Ved bruk av papirfaktura påløper en avgift på 29 kr. Du kan bare bestille til din folkeregistrerte adresse når du velger faktura eller delbetaling, og du må være minst 18 år ved bestilling. Når du har fått fakturaen, kan du velge å delbetale i opptil 36 måneder ved å betale det laveste beløpet som er oppgitt på fakturaen. Ved delbetaling kommer en rente på 19,2 % per år i tillegg. En enkel kredittsjekk utføres, noe som i enkelte tilfeller innebærer kredittopplysninger. Ved forsinket eller uteblitt betaling debiteres en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrente. For å lese de fullstendige vilkårene for Collectors faktura, se lenkene nedenfor:

Allmenne Vilkår for Faktura og Kontokreditt
Standardisert Europeisk Konsumentkredittinformasjon




leveransinformation Leveringsinformasjon

Dersom du kjøper et biljardbord av oss leveres den hjem til din bopel i Norge. Du trenger altså ikke hente den på et utleveringssted. Merk deg samtidig at Bring ikke bærer produktet inn i boligen. De kommer mao ikke til å bære den “ned i kjelleren” eller “opp i øverste etasje av blokka”. Bring leverer den enten ved innkjørselen eller ved inngangen i første etasje. I forbindelse med utkjøring til privatpersoner tar Bring kontakt noen dager før levering, og bestemmer en god dato for utkjøring. Foretakskunder kan selvfølgelig også bli kontaktet av Bring, men vi vil da at du kontakter oss om dette i forkant av bestillingen. Bring leverer hjem til døren (hvis det er mulig), men de bærer ikke bordet for deg! Derfor må det være minst to personer på plass for å motta biljardbordet.

Skiferplatene for et 9 fots bord veier ca. 90 kg hver (Queen og Lyon veier mellom 120 kg og 140 kg). For Boston, Oxford, Emperor og Prince kommer resten av bordet i en stor forpakning, og for øvrige bord er det mellom 5-10 mindre kolli. Når du har fått bordet – sjekk at ingenting er skadet!

Leveransetiden kan variere for ulike produkter, og finnes produktet på lager gjelder 2-5 dager fra mottatt ordre og godkjent betaling. Ved endring av leveranseadresse påløper en avgift på 245 kr.

Frakt for biljardbord: 950 kr*
Frakt for tillbehør: 99 kr

Tenk på å kontrollere varene når de kommer! Synlig skade rapporteres direkte til sjåføren og skjult skade rapporteres innen 7 dager etter motatt sending. Ta derfor alltid i mot varene selv slik at de ikke står og venter for lenge uten å kontrolleres. Fraktskader innrapportert senere enn 7 dager kan vi dessverre ikke gjøre noe med.

* Akkurat nå har vi gratis frakt når du kjøpe ett biljardbord av oss!
Om du ikke tar imot eller henter pakken innen 14 dager, legges det til en avgift for uhentet pakke. Avgiften er følgende:
Biljardbord - 900 kr
Øvrige produkter - 200 kr




Ångra köp Angret kjøp

Ved kjøp av produkter fra oss har du alltid rett til 14 dagers angrerett. Dette innebærer kort sagt at du har mulighet til å angre ditt kjøp innen 14 dager fra du har tatt imot varen. Varen behøver ikke være returnert til oss innen de 14 dagene, men du må ha gitt oss beskjed innen 14 dager. Dette gjør du lettest gjennom e-post. Tilbakebetalingen av din innbetalte sum (i sin helhet, inklusive frakt & ekspedisjonsavgift) overfører vi tilbake til deg snarest. Kravet er innen 30 dager fra vi har tatt imot varen, men dette skjer selvsagt vanligvis raskere.

For å få full tilbakebetaling av ordresummen ved bruk av angreretten, må varen være i såkalt hovedsakelig uforandret stand. Er varen brukt, kommer et verdireduksjonsavdrag til å bli beregnet, som er den verdireduksjonen varen kan bedømmes å ha fått etter bruken. Denne verdireduksjonen avgjøres hovedsaklig utifra hva varen kan selges for som brukt.

Ved bruk av angreretten står du selv for returfrakten. Du må gjerne kontakte oss på forhånd og få vite hva returfrakten for nettopp din vare er.




montering Montering

Vi kan ordne profesjonelle montører i hele Norge. Pris for montering er 3950 kr. Les vennligst vår guide om montering av biljardbord.




Garanti och reklamation Garanti och reklamasjon

Vi tilbyr 10 års garanti på skiferplate och 3 års garanti mot produksjonsfeil på alle våre skiferbord. For treplateborden er det 2 års garanti.

På biljardbolaget.no har du alltid 5 års reklamasjonsrett fra kjøpsdato. For å reklamere en feil eller defekt vare, ber vi deg kontakte vår kundservice. Det er meget viktig at produktet returneres til oss i samme tilstand som det var da vi sendte det til deg. Det er med andre ord helt i orden å pakke opp produktet og å prøve det, men for reklamasjoner må produktet returneres i den originale produktemballasjen.

Ved eventuelle fraktskader eller feil på varen, kontakt oss på info@biljardbolaget.no eller ring vår kundeservice på 239 60 797.




integritetspolicy Vår personvernpolicy

Vår policy for personvern baserer seg på EUs personvernforordning, også kalt GDPR. Hele publikasjonen og mer informasjon kan leses på nettstedet deres

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er eieren av data som er samlet fra denne siden. Denne personvernpolicyen regulerer hvordan vi håndterer innsamlet data.

1. Hvorfor og hvordan lagrer vi data?
Lindström & Sondén AB samler brukerinformasjon for å kunne tilby en god kjøpsopplevelse. Vi samler inn informasjon av tre grunner:

A. For å kunne sluttføre kjøp
B. Gjennom kundekontakten som oppstår når kunden kontakter oss
C. Gjennom vårt lojalitetsprogram

Informasjonen kan inneholde navnet, leverings- og fakturaadressen, e-postadressen og telefonnummeret ditt, samt bestemte detaljer rundt kjøp og kontakt. Vennligst se Bilaga 1 for detaljert informasjon om informasjonen vi lagrer. Utover datalagringen, mottar vi IP-adressen din automatisk når du besøker våre nettsider; dette for å lære oss mer om tekniske deler som nettlesere og operativsystem. Dette er ikke tilknyttet personlig informasjon. Våre nettsteder bruker informasjonskapsler (cookies) for at de skal kunne fungere på en god måte.

2. Av hvilke grunner lagrer vi data? EU har satt upp ett antal grunder som betraktas som lagliga för att lagra data, såsom information som behövs för att kunna slutföra ett kontrakt eller samtycke. Se bilaga 1 for en spesifisering av hvilke grunner vi baserer vår datainnsamling på.

3. Hvordan får dere mitt samtykke? Når en bestilling legges inn, lagres informasjonen med hjemmel i kontraktmessige grunner for å kunne inngå en kjøpsavtale. Når du deler dine personlige opplysninger ved å ta del i vårt lojalitetsprogram eller ved å ta kontakt med vår kundetjeneste, forutsetter vi ditt samtykke til lagring av data etter vilkårene oppgitt i denne publikasjonen. Vi lagrer informasjonen kun for det bestemte tilfellet.

4. Hvordan trekker jeg tilbake samtykket mitt? Hvis du etter å ha deltatt i vårt lojalitetsprogram eller etter å ha hatt kundekontakt med oss skulle angre, kan du når som helst trekke tilbake samtykket ditt ved å kontakte oss på følgende måter: med e-post til info@lsbolagen.se ved å skrive til LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gjelder for ønsket om å flytte informasjonen til andre firma eller virksomheter.

5. Sikkerhet Vi følger markedets «best practice» for å sikre at vi beskytter din personlige informasjon på best mulig måte. Hovedhensikten er å hindre at informasjonen går tapt, blir brukt på feil måte, endres eller ødelegges.

Personlig informasjon deles ikke med tredjeparter, bortsett fra:
● Til myndigheter ved mistanke om lovbrudd. Vi er pålagt å dele informasjon hvis det foreligger en mistanke om at det har skjedd ulovligheter
● Godkjente partnere som trenger bestemt informasjon for å kunne sluttføre et kjøp. Dette omfatter:
o Logistikkpartnere for levering av varen
o Betalingspartnere for å ta betalt for din ordre
○ IT-partnere som vi trenger for å drive vår virksomhet, f.eks. driftspartnere og kundeservice – programvare

6. Endringer i vår personvernpolicy Alle endringer i personvernpolicyen vår kommer til å bli publisert på vår hjemmeside. Hvis dette er kritiske endinger eller endringer som haster, kan de også bli sendt ut via e-post.






KONTAKT

Kundeservice man-fre 09-17